Categories
News

House of Hospitality. Zes kleppers uit de event -en hospitality-industrie bundelen de krachten

In een baanbrekende stap die de normen van gastvrijheid herdefinieert, kondigen zes vooraanstaande bedrijven verenigd hun samenwerking aan, waardoor een krachtige alliantie ontstaat in de Belgische event- en hospitalityindustrie.

In een baanbrekende stap die de normen van gastvrijheid herdefinieert, kondigen zes vooraanstaande bedrijven verenigd hun samenwerking aan, waardoor een krachtige alliantie ontstaat in de Belgische event- en hospitalityindustrie.

Flying Service, Blackfisk, Kitchenstaff, Mira Event Support, Djobz en Hels verenigen hun expertise en passie om een buitengewone ervaring te bieden aan elke gast die hun drempel overstapt. Met elk een unieke focus binnen de hospitalitysector, vertegenwoordigen deze bedrijven een breed scala aan diensten en expertise.
Van het opleiden en uitsturen van flexibele werkkrachten tot culinaire en logistieke ondersteuning voor allerhande evenementen. Door
regelmatig aan gezamenlijke projecten te werken, werden medewerkers van verschillende bedrijven praktisch collega’s, ondanks dat ze
onder verschillende merknamen opereerden. Stilaan begonnen ze hechter samen te werken, elkaar beter te leren kennen en de processen
op elkaar af te stemmen.

“Dit is een opwindend moment voor ons allemaal” zegt Rakki Amghar, CEO van House of Hospitality. “Wij beschouwen gastvrijheid als een ware kunstvorm. Hier zijn we vertrouwd met het geven en ontvangen van gastvrijheid. Elk bedrijf binnen House of Hospitality omarmt hetzelfde ethos: streven naar de ultieme gastervaring. Met House of Hospitality willen we dit gemeenschappelijk doel duidelijker maken en onze synergie beter in de verf zetten door onder dezelfde vlag te varen. Het doel is dat onze klanten één centraal aanspreekpunt hebben voor
hun verschillende behoeften. Dat werkt efficiënter en transparanter.”

De mens blijft centraal
Deze samenwerking belooft niet alleen een revolutie in de industrie, maar ook nieuwe mogelijkheden voor groei en innovatie. “Ondanks
de beoogde groei blijft onze focus op kwaliteit bieden voor onze klanten. De mens zal voor ons altijd centraal staan. We vinden het uiterstbelangrijk om te streven naar een positieve bedrijfscultuur waar iedereen zich thuis voelt. We willen ambitieus blijven ondernemen en
onze klanten op meerdere operationele fronten ondersteunen. Door het begeleiden en opleiden van onze medewerkers halen we het
beste in iedereen naar boven.” zegt Koen Gryson van Mira.

Join the event

Enter your email, company name and select the date(s) on which you'd like to join us on the waves.